reklama

Výborná investícia

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Leukoplast už nie je ani u nás v koši.

Už sa iste rozkladá niekde na smetisku.

A možno dávno zhnil ako pocit teba v mojom vnútri.

Najala som upratovaciu čatu. 

Zodpovedne doniesli celý vercajg.

Hrable, špongie, lopaty, handry, čistiace prostriedky všeho druhu a samozrejme aj gumené rukavice, nech si tebou nezaserú ruky, preboha.

Vyčistili všetky komory.

Ba dokonca opravili aj tú pokazenú chlopňu s ktorou sa kardiologička srala presne desať rokov bezúspešne.

Karma.

To mala za to že ma volala Marienka.

Tak sa na teba teším!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Že ti to po roku budem môcť povedať do očí, ty zmrd.

Marika Tisoňová

Marika Tisoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy som verila že emócie sú naše poklady. Netreba sa báť s nimi podeliť. Ja dúfam v to, že môj blog pomôže pochopiť pocity ktoré sa ukrývajú v nejednom z nás. A možno aj práve v tebe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu