reklama

Dievka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ulovil ju diabol bosý

mládenec čo hlávky kosí

Cudné panny nežne zvliekal

svoje siete pre ne splietal

Pobláznil ju, nechal tak

O vienko prišla, hlávku, zrak

kým čakala na zázrak

Počúvaj tie hlasy panien

čo vánok ktorý vôkol vanie

priniesol nám do uší

Čuj tie panny kruto zabité

láskou na smrť opité

čo túlajú sa po súši

“ Zavri oči, zapchaj uši

by ťa diabol nepokúšal! ”

Začula som, nechápala

kým som krásu nezbadala

tmavým očiam uverila

a dušu si zahubila

A potom sa zobudila. Nahá s diablom v posteli.

Marika Tisoňová

Marika Tisoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy som verila že emócie sú naše poklady. Netreba sa báť s nimi podeliť. Ja dúfam v to, že môj blog pomôže pochopiť pocity ktoré sa ukrývajú v nejednom z nás. A možno aj práve v tebe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu