reklama

Sobota

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Počas skrytých reklám
snaží sa ma kúpiť tričkom
s ich vlastným logom. 

Bojí sa totiž
že keď sa vráti do hlavného mesta
nebude mať u koho prespať.

Mám rada tie rána.

Nie je v živote nič krajšie ako
keď po mne začne hádzať svoje spotené ponožky
alebo
mi stiahne celú perinu
nech okamžite vstanem.

"Chcem kávu!"
Odíde z izby s vedomím že vstanem.
"Ty si raz chuj!"
Ja fakt vstanem.

A tak o pol ôsmej ráno
krájame v kuchyni náš primitívny humor 
ohovárame spoločných známych
a spokojne zízame z okna bytu.
 



 

Marika Tisoňová

Marika Tisoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy som verila že emócie sú naše poklady. Netreba sa báť s nimi podeliť. Ja dúfam v to, že môj blog pomôže pochopiť pocity ktoré sa ukrývajú v nejednom z nás. A možno aj práve v tebe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu