reklama

Zajtra sa postavíš od stola.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)


Vraj som lovec múzov.


Povedala tá na slobode zamknutá.
o ktorej sa spieva v starých, slušných hitoch.


Vždy si pri nich predstavím ju.


Ako tam sedí
nenápadne vyzývavo.
Motýliská v brušku ju šteklia
prvýkrát. 

On na ňu hľadí
nerozumie
prečo ju spoznal až teraz?


A žili šťastne až kým neumreli. 
Píše si do denníčka každý večer
potajomky.


Kým si ráno nasadí veľké okuliare
nasadí si korunu
z ľadu
pre istotu.
 

A neuverí že by ju každý chcel.

A verte že by chcel.


Tak sa teda modlím sem tam
nech jedno ráno zabudne
a uverí.
 

Som jej verný fanúšik.
Vždy keď v tej pesničke neisto sedí.


Takisto ako ona môj
zatiaľ čo som na love.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou



 


 

Marika Tisoňová

Marika Tisoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy som verila že emócie sú naše poklady. Netreba sa báť s nimi podeliť. Ja dúfam v to, že môj blog pomôže pochopiť pocity ktoré sa ukrývajú v nejednom z nás. A možno aj práve v tebe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu