reklama

Tak dík

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spala by som
Keby smiem
Odpovedať na otázky
Čo sa množia
Rýchlejšie
než
Odpovede

Jedla by som
Keby viem
Nadýchnuť sa
Pomedzi
vzlyky
Čo sa derú
do vankúša

Keď dostaneš defekt
Kúpiš si nové auto?

Marika Tisoňová

Marika Tisoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy som verila že emócie sú naše poklady. Netreba sa báť s nimi podeliť. Ja dúfam v to, že môj blog pomôže pochopiť pocity ktoré sa ukrývajú v nejednom z nás. A možno aj práve v tebe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu