reklama

Vyprošťovák

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

pachuť ešte cítim na jazyku

zvykne štípať

a vtedy nepomáha ani suchý chlieb

keď si ma pozval na večeru

mala som si objednať podľa vlastnej chuti

netŕpol by jazyk

ani zmysly

Pomáha len čokoláda

jem ju na kilá

pahltne ju hádžem do seba

osladzujem život

ale o pár hodín sa žieravina opäť derie

a ty ma nechávaš platiť účet

so smiechom

odchádzaš od stola

a sadáš si k nej

Nebudem klamať

zo začiatku mi chutilo

myslela som že nič iné už nebudem chcieť vložiť do úst

ale už viem

že na takú večeru sa už nenechám pozvať od nikoho

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

to si radšej sama

zalejem wifonku

studenou vodou

a pustím si seriál

na tejto chabej wifi

Marika Tisoňová

Marika Tisoňová

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy som verila že emócie sú naše poklady. Netreba sa báť s nimi podeliť. Ja dúfam v to, že môj blog pomôže pochopiť pocity ktoré sa ukrývajú v nejednom z nás. A možno aj práve v tebe. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu